جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی گلکسی A33

author منتشر کننده
بدون نظر 2 1
معرفی گلکسی A33

برند سامسونگ نیاز به معرفی ندارد و همه ی ما از کیفیت محصولات آن با خبر هستیم. به تازگی این برند محصولات جدیدی را وارد بازار کرده است که بسیار نوپا هستند و اگر قصد خرید از آن ها را داشته باشید می توان گفت که اطلاعات کمی از آن ها موجود می باشد و حتی شاید بتوان اظهار کرد به دلیل همین اطلاعات کم خرید آن محصول در بین افراد کاهش پیدا خواهد کرد. اخیراً اطلاعاتی از سوی برخی از افشاگران مطرح دنیای فناوری به بیرون درز کرده که نشان می ‌دهد شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با نام Galaxy A33 است که به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد و به احتمال زیاد به عنوان جانشین Galaxy A32  می باشد.

این کمپانی به دلیل شهرت زیادی که دارد معمولا در هر بازه ی زمانی به فکر تولید چند محصول برای ارائه است و تنها به تولید یک محصول اکتفا نمی کند. بر اساس گزارشات به دست رسیده از تحلیلگران، گزارشات اخیر نشان می دهد که هم اکنون سامسونگ علاوه بر ساخت این گوشی موبایل در حال کار بر روی چند گوشی جدید سری A مانند Galaxy A13 ، Galaxy A53 و Galaxy A73 برای سال 2022 است که احتمال بسیار زیاد تمامی این محصولات با همدیگر وارد بازار خواهند شد.

در صورتی که قصد خرید گوشی تلفن همراه را دارید و همچنین گوشی مد نظر شما اندروید ۵G است  اما سرمایه و پول کافی را ندارید پیشنهاد ما به شما این است که سامسونگ با مدل Galaxy A33 5G را خریداری کنید زیرا شما را نا امید نخواهد کرد. ویژگی‌هایی همچون عمر باتری طولانی، عملکرد خوب و ضمانت سال‌ها به روزرسانی اندروید و امنیت از طرف سامسونگ، به این معنی است که می‌توانید مدت زیادی از این تلفن ارزان قیمت استفاده کنید و لذت ببرید. اگر وضوح پایین صفحه نمایش را نادیده بگیریم، Galaxy A33 5G ضعف چندانی ندارد. شما با خرید این گوشی ارزش و استفاده بالایی دریافت خواهید کرد و به نظر تیم متخصصان ما در حال حاضر این تلفن هوشمند بهترین گزینه در میان گوشی ‌های مقرون به صرفه ۵G به شمار می‌آید.

معرفی گلکسی A33

افشای اطلاعات گوشی گلکسی A33 سامسونگ

در حقیقت در حال حاضر، اطلاعات کاملی در مورد مشخصات گوشی آینده این گوشی تلفن همراه وجود ندارد و بر اساس همان اطلاعات کمی که داریم قرار است به تحلیل و بررسی بپردازیم. ما می دانیم که سامسونگ گوشی Galaxy A32 5G را در ژانویه و سپس Galaxy A32 4G را در فوریه سال جاری میلادی عرضه کرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که گوشی آینده A33 نیز در ماه های ابتدایی سال 2022 روانه بازار شود. البته در این میان شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد این گوشی جدید برخلاف سری A32 ، ممکن است فقط در نسخه 5G عرضه شود. از سوی دیگر، ما می دانیم که گوشی های هوشمند سری گلکسی S22 سامسونگ به احتمال زیاد در ماه ژانویه معرفی می شوند، بنابراین این تصور دور از انتظار نیست که گلکسی A33 پس از اولین عرضه مدل های S22 معرفی شود.

حالا قصد داریم در این بخش از دیگر مشخصات این گوشی تلفن همراه مثل صفحه نمایش، دوربین و غیره صحبت کنیم. با یک سری از ترفند هایی که وجود دارد می توان  با توجه به مشخصات گوشی گلکسی قبل از این مدل، حدس هایی در مورد برخی از ویژگی های گلکسی A33 زد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی TFT است که از رزولوشن اچ دی پلاس 720 در 1600 پیکسل پشتیبانی می کند. چیپست Dimensity 720 در زیر کاپوت A33 قرار دارد که با 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، جفت شده است. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 11 مبتنی بر One UI است. A32 5G دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی است. ماژول پشتی آن نیز دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است.

معرفی گلکسی A33

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی تلفن همراه گلکسی  M52 5G

همان طور که گفته شد این گوشی تلفن همراه در رده گوشی های اقتصادی قرار می گیرد. این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند. این مشخصات اگرچه مربوط به نسخه 5G گوشی گلکسی A32 است اما شایعات مختلف ادعا دارند که گوشی آینده گلکسی A33 نیز تنها در نسخه 5G روانه بازار خواهد شد، بنابراین A33 را باید جانشین نسخه 5G گوشی A32 دانست. به عنوان یک جانشین، البته این انتظار از گلکسی A33 وجود دارد که در برخی مشخصات شاهد به روز رسانی های جدید نسبت به نسخه قبلی باشد. هرچند این مشخصات هنوز افشا نشده است ولی می توان حدس زد که نمایشگر و پیکربندی ها می تواند جزو اولین اهداف به روز رسانی ها برای نسخه جدید باشد.

متاسفانه به دلیل عدم رونمایی و همچنین نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با این محصول مجبور هستیم تا از سری قبلی این گوشی ایده بگیریم و مدام نام گلکسی A32 5G‌ را بیاوریم. گوشی گلگسی A32 برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می ‌برد و در پنل پشت به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسل سنجش عمق مجهز است. وظیفه ‌ی تأمین انرژی این گوشی را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌ کند. بنابراین پیش بینی می شود که A33 نیز دارای این ویژگی ها و همچنین بالاتر نیز باشد. نظر شما عزیزان درباره ‌ی گوشی ‌های بعدی سری A ازجمله گلکسی A33 چیست؟

سخن پایانی

به عنوان کلام آخر می توان گفت که گلکسی  A33  در دسته بندی گوشی ‌های هوشمند مقرون به صرفه تقریبا تمام آنچه را از یک گوشی در این رده انتظار می ‌رود را داراست. این گوشی می ‌تواند تمام وظایف روزمره و عادی را به خوبی انجام دهد، عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد، اندروید آن را می‌توان تا چند سال ارتقا داد و در نهایت مجموعه دوربین‌هایی شگفتی‌آوری درون آن تعبیه شده است.  وضوح پایین صفحه نمایش، تنها نقطه ضعف واقعی آن به شمار می‌آید. چنانچه گیمر نیستید و نمی‌خواهید با این گوشی مدام نتفلیکس تماشا کنید، احتمالا یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید